آغاز تمرین های گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت 

آغاز تمرین های گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت 

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: با توجه به مناسبت های پیش رو ضروری است که بچه های گروه سرود شهید پایدار با تمرین آمادگی لازم را برای اجراهای سرود هر چه بهتر کسب کنند بنابراین از عصر امروز تمرین بچه های گروه سرود آغاز می شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به مناسبت های پیش رو ضروری است که بچه های گروه سرود شهید پایدار با تمرین آمادگی لازم را برای اجراهای سرود هر چه بهتر کسب کنند بنابراین از عصر امروز تمرین بچه های گروه سرود آغاز می شود.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: قرار است از امروز ۲ سرود فوق العاده زیبا از جمله دریای آرامش و عیدانه را تمرین کنند تا به مناسبت های مختلف با اجراهای جدید در خدمت همشهریان باشیم.


وی بیان کرد: سرود دریای آرامش در مدح و ثنای اهل بیت (ع) است که در مناسبت های پیش رو و عیدانه نیز در اعیاد ملی و مذهبی اجرا می شود.


عباس زاده ابراز کرد: از آنجایی که در ایام تابستان قرار داریم تصمیم گرفتم برای غنی سازی اوقات فراغت بچه های گروه سرود و همچنین فاصله نگرفتن آنها از فعالیت های خود در زمینه سرود بنابراین تمرین ها را از نو آغاز می کنیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: علاقمندان در حوزه سرود و موسیقی هر چی بیشتر فعالیت کنند قطعا موفقیت بیشتری کسب می کنند.


وی عنوان کرد: از امروز بچه ها در استودیو کار تمرین را شروع می کنند تا بزودی همشهریان گرامی شاهد اجراهای زیبا و بی نظیر آنها باشند.

 

عباس زاده در خاتمه یادآور شد: در ایام کروفایی اجراهای گروه سرود شهید پایدار در فضای باز و به صورت پاتوقی است.

پایان پیام/ 586